Απ.Πάνας : « Προτεραιότητα η ενιαία πολιτική στην Ειδική Αγωγή » Επίσκεψη στις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Ο Βουλευτής Χαλκιδικής του Κινήματος Αλλαγής Απ.Πάνας επισκέφθηκε τις σχολικές
μονάδες ειδικής Αγωγής, το
E.Ε.Ε.Κ. Πολυγύρου και Ειδικό Δημοτικό και Νηπιαγωγείο
Πολυγύρου, προκειμένου να ενημερωθεί για τη λειτουργία τους και τα προβλήματά τους.
Στη διάρκεια των συναντήσεων επισημάνθηκε από τους διευθυντές των δύο σχολικών
μονάδων κ.Τρικαλώτη Κωνσταντίνο , κ.Μπρουτζά Σωτήριο αντίστοιχα καθώς και από το
εκπαιδευτικό προσωπικό, ότι τα Ειδικά Σχολεία έχουν μετατραπεί σε ιδρύματα και είναι
υποχρεωτική η δημιουργία μιας ανεξάρτητης δομής, ώστε να διαχωριστεί η Γενική από
την Ειδική Αγωγή. Τέθηκαν επίσης, πολλαπλά προβλήματα, όπως η αναγκαιότητα
πρόσληψης μόνιμου προσωπικού, η υποβάθμιση του ρόλου της επιτροπής γνωμάτευσης
φοίτησης, αλλά και του ρόλου του εκπαιδευτικού στη διδακτική πράξη. Επιπλέον
τονίστηκε η απουσία μέριμνας από την κυβέρνηση επιδόματος για το προσωπικό των
Ειδικών Σχολείων. Δόθηκε δε έμφαση στην αναγκαιότητα εμπλουτισμού του σχολικού
εξοπλισμού και στην άμεση μεταστέγαση καθώς η κτιριακή υποδομή στο Ε.Ε.Ε.Κ.
Πολυγύρου δεν πληροί βασικούς υγειονομικούς όρους ενώ στο Ειδικό Σχολείο
Πολυγύρου δεν επαρκούν οι χώροι στέγασης.
Ο κ. Πάνας θεώρησε επιτακτική την ανάγκη να επισπευστούν οι διαδικασίες προσωρινής
μεταστέγασης αλλά και να γίνει προγραμματισμός σύγχρονων διδακτηρίων με την
προβλεπόμενη υποδομή. Ενημέρωσε παράλληλα, ότι έχει προβεί σε κοινοβουλευτικές
ενέργειες με την κατάθεση δύο ερωτήσεων στη Βουλή σχετικών με την άδικη μεταχείριση
από το ΑΣΕΠ της μη αποδοχής, των αιτήσεων των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής εξαιτίας
της μη ηλεκτρονικής καταχώρησης παράβολου και των αιτήσεων των εκπαιδευτικών με
μεταπτυχιακό .

Προτεραιότητά του επίσης, ως πρώην εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και βιώνοντας τα
προβλήματα στην πράξη, δεσμεύτηκε ότι θα προβεί σε περεταίρω θεσμικές και
κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις, ώστε να υπάρξει μια ενιαία πολιτική στην Ειδική Αγωγή,
με τη δημιουργία Σχεδίου Νόμου σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς παράγοντες, για την
ουσιαστική αξιοποίηση των χρηματοδοτήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα αυτό,
την κάλυψη των πολυάριθμων οργανικών κενών και τη νομική κατοχύρωση ειδικού
εκπαιδευτικού επιδόματος, αναγνωρίζοντας τη σημαντική προσφορά του προσωπικού
Ειδικής Αγωγής.

Απάντηση