Ξεκίνησε η υλοποίηση του Προγράμματος “Κάνε Κλικ στη Ζωή”

Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και καινοτόμο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών Αυτόνομης Διαβίωσης και Ασφαλούς Γήρανσης ηλικιωμένων άρχισε να υλοποιείται στον Δήμο μας.

Οι δικαιούχοι του προγράμματος ενημερώνονται σταδιακά από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που είναι ο Φορέας Υλοποίησης του Έργου, για την εγκατάσταση του εξοπλισμού, που απαιτείται στον κάθε δικαιούχο.

Χθες ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς είδε από κοντά την εγκατάσταση και λειτουργία της υπηρεσίας σε δικαιούχο του Δήμου μας. Αμέσως μετά δήλωσε: “Πραγματικά ενθουσιάστηκα. Πρόκειται για μία χρήσιμη υπηρεσία για όλους τους ηλικιωμένους συμπολίτες ή συμπολίτες μας με προβλήματα υγείας, καθώς έχουν τη δυνατότητα φορώντας ένα ειδικό βραχιολάκι να ειδοποιούν άμεσα κάποιον δικό τους άνθρωπο ή το Κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης.

Πρόκειται στην κυριολεξία για ένα πρόγραμμα, που μπορεί χάρη στην άμεση ειδοποίηση να σώσει ζωές.

Ο Δήμος μας κινητοποιήθηκε και ένας μεγάλος αριθμός δικαιούχων εντάχθηκε στο πρόγραμμα. Βλέποντάς το στην πράξη προτρέπω κι άλλους συμπολίτες μας αξιοποιήσουν την ευκαιρία που τους δίνεται και να ενταχθούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα”.

Όσοι επιθυμούν να ενταχθούν μπορούν να υποβάλλουν τηλεφωνικά αίτηση καλώντας στα: 2373350280 ή 2310804180.

Ποιους αφορά:

Η δράση αφορά κυρίως άτομα: που ζουν μόνα ή/και μακριά από δομές υγείας & φροντίδας, σε χρόνια πάσχοντες (κατάθλιψη, αστάθεια, κινητικά προβλήματα, διαβήτης, Alzheimer, καρδιολογικά προβλήματα, αναπνευστικά προβλήματα, κ.α.)

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;

1. Ηλικιωμένοι από 60 ετών και άνω

2. Κάτοικος Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία; :

α) τη λειτουργία Κέντρου 24ωρης παρακολούθησης και τηλεφωνικής υποστήριξης ωφελούμενων.

β) την παρακολούθηση και τηλεειδοποίηση των ηλικιωμένων μέσω ειδικών συσκευών

Τι παρέχει η λειτουργία κέντρου 24ωρης παρακολούθησης και τηλεφωνικής υποστήριξης;

Παρέχει τις απαραίτητες υποδομές, συσκευές αλλά και ανθρώπινους πόρους για τη παροχή της υπηρεσίας 24ωρης παρακολούθησης, Παρέχει στους ωφελούμενους ένα πρότυπο Κέντρο Διαχείρισης κλήσεων με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, που έχει άμεση πρόσβαση στο αρχείο κάθε ηλικιωμένου και αποτελείται από κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους κλπ και ανταποκρίνεται άμεσα σε οποιαδήποτε ανάγκη ή επιθυμία του ηλικιωμένου,

Ακόμα και αν ο ωφελούμενος δεν είναι σε θέση να απαντήσει η 24ωρη υπηρεσία στέλνει αμέσως βοήθεια, κάποιο γείτονα, μέλος της οικογένειάς του, ασθενοφόρο, την Άμεση Δράση, την Πυροσβεστική, κ.α.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: