Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής για τις συνεχείς διακοπές ρεύματος

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής για τις συνεχείς διακοπές ηλεκτροδότησης των τελευταίων ημερών σε περιοχές της Χαλκιδικής, οι οποίες προκαλούν σημαντικά προβλήματα στους επαγγελματίες της τουριστικής περιοχής.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, πέρα από τις δυσκολίες που προκαλούνται από τις συνεχείς διακοπές, “οι πτώσεις τάσης του ρεύματος, προκάλεσαν προβλήματα και στην παροχή νερού και στην λειτουργία των κλιματιστικών πολλών τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, με άμεση επίπτωση και στο τουριστικό προϊόν του Νομού“.
Το Επιμελητήριο καλεί τους επαγγελματίες και τους Εμπορικούς Συλλόγους της Χαλκιδικής να αναφέρουν συγκεκριμένα περιστατικά (μέρες και ώρες διακοπής ηλεκτροδότησης), που θα στηρίξουν την προσφυγή στη Δικαιοσύνη.

Η δικαιολογία της υπερκατανάλωσης, έχει και τα όρια της. Και οι όποιες δικαιολογίες ας αναφερθούν από τους υπεύθυνους στην Δικαιοσύνη, που θα έχει τον τελευταίο λόγο και θα αποφασίσει τελικά. Πλέον έχει εξαντληθεί η υπομονή και η ανοχή των επιχειρηματιών και των επαγγελματιών του Νομού μας” σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής:

«Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής τις τελευταίες μέρες, που βρισκόμαστε στο απόγειο της τουριστικής περιόδου, γίνεται αποδέκτης έντονων παραπόνων, δυσαρέσκειας και αγανάκτησης από επαγγελματικές ενώσεις, εμπορικούς συλλόγους, επαγγελματίες και επιχειρηματίες του Νομού μας, σχετικά με τις πολύωρες διακοπές ρεύματος σε διάφορες περιοχές του Νομού μας.

Το γεγονός ότι το Επιμελητήριο καλείται να διαχειριστεί την αγανάκτηση των επιχειρηματιών για τα προβλήματα που άλλοι προκαλούν, είναι το λιγότερο και προσπαθεί να το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οι πολύωρες όμως διακοπές ρεύματος καθώς και οι συνεχείς πτώσεις τάσης του ρεύματος, προκαλούσαν προβλήματα και στην παροχή νερού και στην λειτουργία των κλιματιστικών πολλών τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, με άμεση επίπτωση και στο τουριστικό προϊόν του Νομού μας. Επιπλέον πολλές εμπορικές επιχειρήσεις υφίστανται σημαντικές ζημιές από την μη λειτουργία των ψυγείων τους, που προκάλεσε αλλοίωση των ευπαθών προϊόντων τους, με αποτέλεσμα την αχρήστευση των προϊόντων τους και τελικά την περαιτέρω οικονομική τους επιβάρυνση.

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι είμαστε στην καρδιά της καλοκαιρινής περιόδου, όπου παρατηρείται αθρόα προσέλευση τουριστών και επισκεπτών στο Νομό μας και όλοι οι επιχειρηματίες προσπαθούν να ορθοποδήσουν και να λειτουργήσουν μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν επιβληθεί λόγω COVID 19, δεν δικαιολογούνται να παρουσιάζονται τέτοιου είδους και τέτοιας έκτασης προβλήματα στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και να δημιουργούνται ανυπέρβλητα προβλήματα ηλεκτροδότησης.

Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που ομολογουμένως κατέβαλε το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ να κρατήσει σε λειτουργία το δίκτυο και λόγω του καύσωνα, ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να φροντίσει έγκαιρα για την συντήρηση του δικτύου του, για την αποφυγή των προβλημάτων που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες, να διαφυλάξει, είτε να ενισχύσει τις αντοχές του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή μας.

Η δικαιολογία της υπερκατανάλωσης, έχει και τα όρια της.

Και οι όποιες δικαιολογίες ας αναφερθούν από τους υπεύθυνους στην Δικαιοσύνη, που θα έχει τον τελευταίο λόγο και θα αποφασίσει τελικά.

Πλέον έχει εξαντληθεί η υπομονή και η ανοχή των επιχειρηματιών και των επαγγελματιών του Νομού μας.

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, καλεί τον κάθε επιχειρηματία, επαγγελματία και εμπορικούς συλλόγους του Νομού μας, να αναφέρουν συγκεκριμένα περιστατικά (μέρες και ώρες διακοπής ηλεκτροδότησης), που θα στηρίξουν την προσφυγή μας στην Δικαιοσύνη και να τα αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο e mail: info@epichal.gr».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: