PHILOXENIA 2021: Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2021, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, WTM 2021, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 12-14 Νοεμβρίου 2021.

Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. ήταν δυναμική δίνοντας έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφτείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κά. Αρωγούς στην προσπάθεια αυτή είχε τα οινοποιεία της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα τα βιολογικά κρασιά του οινοποιείου Κωνσταντάρα στην Πορταριά, το οινοποιείο Domaine Agrovision στον Ξηροπόταμο, το οινοποιείο Άκραθως του Χαράλαμπου Μπεκρή στη Μεγάλη Παναγία, το κτήμα Λειβαδιώτη στη Μαραθούσα, το οινοποιείο της Κλαούντια Παπαγιάννη στην Αρναία και το κτήμα Μυλοποτάμου στο Άγιο Όρος που πρόσφεραν τα κρασιά τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ροζέ, λευκά και κόκκινα κρασιά των οινοποιείων συνοδευόμενα από μοναδικά παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της εταιρείας “Βαλμά” και τα διαλεκτά αρτοσκευάσματα της εταιρείας Φίλιππος Γαβανάς bakery. O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους παραπάνω χορηγούς και υποστηρικτές του.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες, όπως Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και την παροχή πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας. 

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: