ΕΠΑΛ Νικήτης: Αναζητώντας την Ευρώπη….Αναζητώντας την ανανέωση…Αναζητώντας ένα νέο σχολείο

Το χρονικό διάστημα 23 Οκτωβρίου έως 1 Νοεμβρίου οι εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Νικήτης Λάζου Βασιλική και Μιχαλοπούλου Κυριακή ταξίδεψαν στη Μπολόνια και στη Φλωρεντία, προκειμένου να λάβουν μέρος σε  σεμινάρια στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+ «Το σχολείο μάς νοιάζεται» – 2020-1-EL01-KA101-078253.

Στη Μπολόνια, ενδιάμεσο σταθμό μέχρι την Φλωρεντία,οι εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν τον καθεδρικό ναό με το πανύψηλο καμπαναριό και το πρώτο πανεπιστήμιο της Ευρώπης με τη διάσημη αίθουσα ανατομίας.

Η Φλωρεντία ήταν η πόλη που φιλοξένησε τις δυο εκπαιδευτικούς για τα προγράμματα επιμόρφωσης. Η Βασιλική Λάζου παρακολούθησε το σεμινάριο «Η τέχνη της Αναγέννησης στη Φλωρεντία», (Discovering Renaissance Art in Florence) ένα σεμινάριο που διοργανώθηκε από τον φορέα Europass Teacher Academy και αφορούσε την τέχνη της Φλωρεντίας, ως κοιτίδας της Αναγεννησιακής τέχνης. Οι υπέροχες εκκλησίες της πόλης, τα μουσεία και σχετικά μαθήματα που έγιναν στους χώρους του φορέα υποδοχής έδωσαν την ευκαιρία στη συμμετέχουσα να διαμορφώσει μια σαφή εικόνα για την τέχνη της πόλης και της εποχής. Εντυπωσιακή η Φλωρεντία, ένα ζωντανό μουσείο ακόμη και στην καθημερινή της μορφή έξω από τα οργανωμένα μουσεία αποτελεί πηγή έμπνευσης για την ενασχόληση με την τέχνη.

Η Μιχαλοπούλου Κυριακή παρακολούθησε το σεμινάριο «Photo & Video Making in your Classroom: The Educational Power of Multimedia» στον ίδιο φορέα. Η χρήση της τεχνολογίας και ο παιγνιώδης τρόπος προσέγγισης της γνώσης αποτελούν το κλειδί για την ανανέωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η δημιουργία αρχείων διαφόρων τύπων από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και η χρήση ποικίλων εφαρμογών,  προκειμένου να προσεγγίσουμε τη γνώση με τρόπους που πλησιάζουν τα ενδιαφέροντα των μαθητών και τη σημερινή εποχή της τεχνολογικής κυριαρχίας, αποτέλεσε το κεντρικό θέμα του σεμιναρίου.

Ας ελπίσουμε ότι το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με τις επιμορφώσεις που θα ακολουθήσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό του και θα δώσει νέες ιδέες στους εκπαιδευτικούς και νέες ευκαιρίες στους μαθητές.

Απάντηση