Η Χαλκιδική παρουσιάστηκε με αξιώσεις στη Φινλαδική αγορά

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής υλοποιώντας το στρατηγικό του σχεδιασμό για προσέγγιση και προβολή στη Σκανδιναβική αγορά, συμμετείχε και φέτος στη διεθνή τουριστική έκθεση MATKA στο Ελσίνκι της Φινλανδίας από τις 18-21 Ιανουαρίου 2024.

Η Ελλάδα παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών. Η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώθηκε περίτρανα και στη φετινή MATKA TRAVEL FAIR 2024, στην οποία συμμετείχε με δικό του booth ο ΤΟΧ στο περίπτερο προβολής του ΕΟΤ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του συνδέσμου Τ.O’s Φινλανδίας (Smal.fi) στις 11 Ιανουαρίου 2024, η Ελλάδα ενίσχυσε την θέση της το 2023 ως ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών, καταγράφοντας το 2023 αύξηση +24,2% έναντι του 2022.

Οι Φινλανδοί εκτός από τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών, τα τελευταία χρόνια προτιμούν τα tailor-made πακέτα τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις τους. Το σημαντικότερο κριτήριο για να ταξιδέψουν είναι η απευθείας αεροπορική σύνδεση με τον τόπο διακοπών. Η απευθείας αεροπορική σύνδεση του Ελσίνκι με το αεροδρόμιο Μακεδονία από τον Απρίλιο του 2024 με την Ryanair, έδωσε νέα προοπτική για τη Χαλκιδική και την Κεντρική Μακεδονία. Οι επισκέπτες της έκθεσης ήταν ενήμεροι για την εξέλιξη αυτή και έδωσε την δυνατότητα να ενημερωθούν για ένα νέο αυθεντικό προορισμό όπως είναι αυτός της Χαλκιδικής. Οι δραστηριότητες στη φύση και στη θάλασσα ήταν μεταξύ άλλων αυτές που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον τους σε συνδυασμό με τη γαστρονομία η οποία βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των Φινλανδών τουριστών.

Στις 17 Ιανουαρίου 2024 ο Διευθυντής του ΤΟΧ κ. Γιώργος Μπρουτζάς συμμετείχε στο workshop που διοργάνωσε η έκθεση στις εγκαταστάσεις της, ενώ την πρώτη μέρα της έκθεσης που ήταν μόνο για επαγγελματίες πραγματοποίησε συναντήσεις B2B με εκπροσώπους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Τουριστικών Πρακτορείων.

Στην φετινή ΜΑΤΚΑ συμμετείχαν περισσότεροι από 950 εκθέτες και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 50.000.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με σωστό προγραμματισμό, σχέδιο και επιμονή ευελπιστεί να κερδίσει για τη Χαλκιδική ένα μεγάλο μερίδιο της Σκανδιναβικής αγοράς. Το προφίλ των τουριστών αυτών ταιριάζουν απόλυτα στον προορισμό μας.

Απάντηση