Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου Χαλκιδικής για την τηλεφωνική διαχείριση ιατρικών περιστατικών
Στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε με την εξάπλωση της πανδημίας η συμβολή των λειτουργών υγείας αναγνωρίζεται καθολικά πως είναι καθοριστικής σημασίας. Ειδικότερα οι γιατροί που ασχολούνται με την Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας Φαίνεται πως με την κατάλληλη διαχείριση πιθανών ή ύποπτων κρουσμάτων μπορούν να αποτρέψουν τη συμφόρηση του δημόσιου συστήματος υγείας.
Επειδή η πλειονότητα των ιατρών ασκεί πλέον κατά κύριο λόγω συμβουλευτική ιατρική μέσω τηλεφώνου για λοιμώξεις του αναπνευστικού θεωρούμε ότι προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος ιατρικών λαθών πρέπει να επισημανθούν τα εξής.
- Θα πρέπει να θυμάστε ότι η χρήση του τηλεφώνου δεν μειώνει την ευθύνη πράξης σας
- Αποφεύγετε να δίνετε συμβουλές εν κινήσει ή κουρασμένοι, Δώστε ραντεβού για συνέντευξη σε σύντομο χρόνο, όταν θα είστε απρόσκοπτη και συγκεντρωμένοι
Διαβάστε περισσότερα παρακάτω:
ΟΔΗΓΙΕΣ-ΓΙΑ-ΤΗΝ-ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΙΑΤΡΙΚΩΝ-ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ
To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.