CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Η CFMoto ετοιμάζει τις νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, οι οποίες φέρουν το όνομα 300GT-E και θα εξοπλίσουν το στόλο της κινεζικής αστυνομίας.

Η CFMoto βιώνει μεγάλη άνοδο στην εμπορική της καριέρα τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ εξελίσσεται σε εταιρεία-κολοσσό στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Με το βλέμμα όμως στο μέλλον και την ηλεκτρική μετάβαση να είναι πιο κοντά από ποτέ, η εταιρεία διαθέτει μέσω του μπραντ Zeeho, το ηλεκτρικό της «χαρτοφυλάκιο». Αυτό έρχεται να αλλάξει με τη 300GT-E, την πρώτη μοτοσυκλέτας της που θα κινείται εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά με ρεύμα, ενώ ήδη ετοιμάζεται για αστυνομική χρήση στους δρόμους της Κίνας.

Μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ & φώτα που θυμίζουν 800MT

Το 300GT-E, όπως δηλώνει κι η CFMoto, είναι κατασκευασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Αστυνομίας στις μεγαλουπόλεις της Κίνας, κάτι το οποίο γίνεται ξεκάθαρο και με την πρώτη ματιά. Το μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ καλύπτει πλήρως τον αναβάτη, ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα θυμίζουν τη 800ΜΤ, εφοδιασμένη βέβαια με τον ανάλογο αστυνομικό εξοπλισμό. Η μοτοσυκλέτα «πατάει» σε τροχούς αλουμινίου και 17 ιντσών, καθώς ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και ένα monoshock στο πίσω μέρος, αναλαμβάνουν το δύσκολο ρόλο της άνεσης. Στον τομέα της πέδησης, συναντάμε ένα μονό δισκόφρενο μπροστά και ένα πίσω, συνδυασμένα με μία μονάδα ABS της Bosch.

22 ίπποι, 120 χλμ./ώρα τελική & 150 χλμ. αυτονομία

Το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη της εν λόγο μοτοσυκλέτας, πέρα από την μπαταρία, έχει δοθεί στο αρθρωτό πλαίσιο. Έτσι, η CFMoto μπορεί να προσαρμόσει το δομικό περίβλημα της μπαταρίας ταιριάζοντας σε ένα μεγάλο εύρος μοντέλων, θέτοντας τις βάσεις για τις μελλοντικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, που θα βασίζονται σε μία ενιαία πλατφόρμα η οποία δεν είναι άλλη από αυτή της 300GT-E. Στο πλαίσιο εδράζεται κι ένας ηλεκτροκινητήρας που παρέχει ισχύ 10,5 kW συνεχούς ισχύος, ήτοι 14 ίππους σχεδόν και 16,8 kW (22 ίππους) μέγιστη ισχύς. H ροπή αγγίζει τα 54,2 Nm, νούμερο που θυμίζει τις επιδόσεις μία βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας 300 κ.εκ. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η CFMoto υπόσχεται τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση τα 150 χλμ.

mototriti.gr logo

  Τιμές, Τεχνικά, Εξοπλισμοί  . . .  – – – – – – – – – – –  AEON  APRILIA  ASUS  BAJAJ  BENELLI  BETA  BMW  BRIXTON  CFMOTO  DAELIM  DAYTONA    DERBI  DUCATI    Ecooter  ESF  GAS-GAS  GEMINI    HARLEY DAVIDSON  HONDA  HUSQVARNA   INDIAN  KAWASAKI  KEEWAY  KTM  KYMCO  LAMBRETTA  LIFAN  LML  MODENAS  MOTO GUZZI  MOTRON  MV AGUSTA  ODES  PEUGEOT  PIAGGIO  POLARIS  QUADRO  Royal Alloy  ROYAL ENFIELD  SEAT ΜΟ  SKYTEAM (TEOMOTO)  SKYTEAM (ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ)  SUNRA  SUPER SOCO  SUZUKI  SWM  SYM  THRUST MOTOR  TM  TRIUMPH  VOGE  WheelnWater Technologies    YAMAHA  ZERO MOTORCYCLES  – – – – – – – – – – –   Όλα τα Νέα μοντέλα, ηλεκτρικά, προϊόντα…  Συγκριτικά Test & Αγοραστικά θέματα  Τα καλύτερα στο Facebook  Δοκιμές νέων Μοντέλων  Ηλεκτρικά Scooter και Μοτοσυκλέτες  Δοκιμές Εξοπλισμού αναβάτη και μοτοσυκλέτας  Νέα Προϊόντα σήμερα  Δοκιμές, παρουσιάσεις και νέα για Κράνη  Αγωνιστικά νέα  
  Μάρκα  AEONAPRILIAASUSBAJAJBENELLIBMWBRIXTONCFMOTODAELIMDAFIERDAYANGDAYTONADERBIDUCATIEcooterESFEUROMOTORSGAS-GASGEMINIGILERAGTK MOTOHARLEY DAVIDSONHONDAHUSABERGHUSQVARNA INDIANITALJETKAWASAKIKEEWAYKTMKYMCOLAMBRETTALIFANMALAGUTIMODENASMOTIVASMOTO GUZZIMOTO MORINIMOTRONMV AGUSTANEW FORCE MOTORNIPPONIANIUODESPEUGEOTPIAGGIOQUADRORAY ELECTRIC MOTORRoyal AlloyROYAL ENFIELDSEAT ΜΟSKYTEAM (ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ)SUNRASUPER SOCOSUZUKISWMSYMTHRUST MOTORTRIUMPHVOGEWheelnWater TechnologiesYAMAHAYMCZÜNDAPPZERO MOTORCYCLES Μοντέλο
CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

PreviousNext

CFMoto 300GT-E: Ετοιμάζεται η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

https://www.facebook.com/plugins/like.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmototriti&width=142&layout=button_count&action=like&size=small&share=false&height=21&appIdΣχολιάστεhttps://www.facebook.com/plugins/share_button.php?href=https%3A%2F%2Fwww.mototriti.gr/data/news/preview_news/CFMoto-300GT-E-Etoimazetai-h-nea-hlektrikh-motosykleta_140954.asp&layout=button_count&size=small&appId

Η CFMoto ετοιμάζει τις νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, οι οποίες φέρουν το όνομα 300GT-E και θα εξοπλίσουν το στόλο της κινεζικής αστυνομίας.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Η CFMoto βιώνει μεγάλη άνοδο στην εμπορική της καριέρα τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ εξελίσσεται σε εταιρεία-κολοσσό στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Με το βλέμμα όμως στο μέλλον και την ηλεκτρική μετάβαση να είναι πιο κοντά από ποτέ, η εταιρεία διαθέτει μέσω του μπραντ Zeeho, το ηλεκτρικό της «χαρτοφυλάκιο». Αυτό έρχεται να αλλάξει με τη 300GT-E, την πρώτη μοτοσυκλέτας της που θα κινείται εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά με ρεύμα, ενώ ήδη ετοιμάζεται για αστυνομική χρήση στους δρόμους της Κίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ & φώτα που θυμίζουν 800MT

Το 300GT-E, όπως δηλώνει κι η CFMoto, είναι κατασκευασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Αστυνομίας στις μεγαλουπόλεις της Κίνας, κάτι το οποίο γίνεται ξεκάθαρο και με την πρώτη ματιά. Το μεγάλο αεροδυναμικό φαίρινγκ καλύπτει πλήρως τον αναβάτη, ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα θυμίζουν τη 800ΜΤ, εφοδιασμένη βέβαια με τον ανάλογο αστυνομικό εξοπλισμό. Η μοτοσυκλέτα «πατάει» σε τροχούς αλουμινίου και 17 ιντσών, καθώς ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και ένα monoshock στο πίσω μέρος, αναλαμβάνουν το δύσκολο ρόλο της άνεσης. Στον τομέα της πέδησης, συναντάμε ένα μονό δισκόφρενο μπροστά και ένα πίσω, συνδυασμένα με μία μονάδα ABS της Bosch.

22 ίπποι, 120 χλμ./ώρα τελική & 150 χλμ. αυτονομία

Το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη της εν λόγο μοτοσυκλέτας, πέρα από την μπαταρία, έχει δοθεί στο αρθρωτό πλαίσιο. Έτσι, η CFMoto μπορεί να προσαρμόσει το δομικό περίβλημα της μπαταρίας ταιριάζοντας σε ένα μεγάλο εύρος μοντέλων, θέτοντας τις βάσεις για τις μελλοντικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, που θα βασίζονται σε μία ενιαία πλατφόρμα η οποία δεν είναι άλλη από αυτή της 300GT-E. Στο πλαίσιο εδράζεται κι ένας ηλεκτροκινητήρας που παρέχει ισχύ 10,5 kW συνεχούς ισχύος, ήτοι 14 ίππους σχεδόν και 16,8 kW (22 ίππους) μέγιστη ισχύς. H ροπή αγγίζει τα 54,2 Nm, νούμερο που θυμίζει τις επιδόσεις μία βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας 300 κ.εκ. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η CFMoto υπόσχεται τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση τα 150 χλμ.

Με 4 διαφορετικά modes

Από την άλλη όμως, οι επιδόσεις της έρχονται αντιμέτωπες με τα 224 κιλά της 300GT-E, με τα περισσότερα από αυτά να προέρχονται εξαιτίας του αστυνομικού εξοπλισμού. Στο στάνταρ όμως εξοπλισμό, θα βρει κανείς μία οθόνη TFT 7 ιντσών και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, καθώς και τους απαραίτητους μοχλούς στα γκριπ του τιμονιού, με τους οποίους ο οδηγός θα περιηγείται μέσα στο menu και στα 4 modes.  

Η «αστυνομική» μοτοσυκλέτα της CFMoto!
Η 300GT-E θα είναι ηλεκτρική με σχεδόν 22

άλογα και 120 χλμ./ώρα τελική.
Πλήρως εξοπλισμένη με μεγάλο φαίρινγκ και αυτονομία 150 χλμ.
Θα ξεκινήσει την καριέρα της στο στόλο της αστυνομίας της Κίνας.
Είναι η βάση μιας σειρά ηλεκτρικών που θα ακολουθήσουν.
Μπορεί το νέο CFMoto 300GT-E να θέσει τις βάσεις για μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα;

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: