Κινέζοι κατασκευαστές “κατακτούν” την Ευρώπη: Θα “πλημμυρίσουν” με φτηνά αυτοκίνητα την Ευρώπη

Έτοιμες να δώσουν τα χέρια για την κατασκευή νέου εργοστασίου αυτοκινήτων φαίνεται πως είναι η Dongfeng και η ιταλική κυβέρνηση.

Επέλαση στην ευρωπαϊκή αγορά πραγματοποιούν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, διαθέτοντας μοντέλα που διακρίνονται για τις σύγχρονες τεχνολογίες τους και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές τους.

Παράλληλα, οι κινέζοι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να επενδύουν και σε εργοστάσια επί ευρωπαϊκού εδάφους, κάτι το οποίο -μεταξύ άλλων- θα τους επιτρέψει να παρακάμψουν τους δασμούς της ΕΕ στα τετράτροχα προϊόντα τους.

Μία από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται ένα βήμα πριν την κατασκευή εργοστασίου στην Ευρώπη φαίνεται ότι είναι είναι η Dongfeng, η οποία όπως έγινε γνωστό προ ολίγων μηνών ξεκίνησε συζητήσεις με την ιταλική κυβέρνηση.

dongfeng

Σύμφωνα, μάλιστα, με νέες πληροφορίες του Reuters, οι συζητήσεις πλέον βρίσκονται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο, και επομένως δεν αποκλείεται να υπάρξει σύντομα οριστική συμφωνία που θα σηματοδοτήσει σημαντικές εξελίξεις.

Ιταλικές πηγές του Reuters επισημαίνουν ότι η Ρώμη δεν αποκλείεται να συμμετάσχει -με μειοψηφικό μερίδιο- στην επένδυση, μέσω της οποίας η Dongfeng θα δημιουργήσει ένα κέντρο που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη.

Επιπλέον, στο διαφαινόμενο deal θα μπορούσαν να συμμετάσχουν και άλλοι σημαντικοί επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων ιταλικών εταιρειών από τον κλάδο της κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Σημειώνεται ότι η συμφωνία με τη Dongfeng θα εξυπηρετούσε τον στόχο της ιταλικής κυβέρνησης να προσελκύσει στη χώρα μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θα πλαισιώσει την ισχυρή Stellantis.

meloni

Όπως έχει δηλώσει η Πρωθυπουργός της χώρας, Giorgia Meloni, η κυβέρνηση επιθυμεί να αυξήσει την εγχώρια παραγωγή αυτοκινήτων σε 1,3 εκατ. οχήματα ετησίως, από 800.000 το 2023.

Στο πλαίσιο αυτό, συζητάει με τη Stellantis την πιθανή αύξηση της ετήσιας παραγωγικής ικανότητάς σε ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, κάτι το οποίο έχει να επιτευχθεί από το 2017.

Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες εβδομάδες, επισημοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ Τουρκίας και BYD για την κατασκευή εργοστασίου στη Μανίσα της Μ. Ασίας, με ετήσια παραγωγική ικανότητα 150.000 αυτοκινήτων, στο πλαίσιο επένδυσης που αγγίζει τα ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Aκολουθήστε μας στο Google News!


To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.


Απάντηση

Επισκόπηση απορρήτου
ΕΡΓΟΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Απολύτως απαραίτητα cookies

Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.