Απαγόρευση διαφήμισης λόγω σεξουαλικού περιεχομένου

Στην απαγόρευση της διαφημιστικού καταλόγου της εταιρείας νεανικών ρούχων «Jack Wills’», με ρούχα της οποίας ντύνεται και ο πρίγκιπας της Αγγλίας Χάρυ, προχώρησε η Βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA). Ο νέος κατάλογος ρούχων με σύνθημα «το γνήσιο ντύσιμο για το Πανεπιστήμιο», περιελάμβανε φωτογραφίσεις με ημίγυμνους νέους και προκάλεσε καταγγελίες, ότι το περιεχόμενο αυτό είναι

ακατάλληλο για έναν κατάλογο, που απευθύνονται σε εφήβους.

Η εταιρεία υποστήριξε, ότι το κοινό της φίρμας είναι μεταξύ 18 και 22 ετών και ότι κανένα απ’ τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν στις φωτογραφίσεις δεν ήταν κάτω από την ηλικία αυτή. Ακόμη υποστήριξε, ότι εμπνεύστηκε την καμπάνια της από τον «ηδονιστικό τρόπο ζωής στο Πανεπιστήμιο» και ότι η στρατηγική μάρκετινγκ είχε ως σκοπό να προβάλει μια «θετική, διασκεδαστική και μερικές φορές ερωτική εικόνα, που πιστεύεται ότι ήταν κατ’ εικόνα της φοιτητικής ζωής». Ωστόσο, αν και σε online διαφημιστικό βίντεο της εταιρείας υπάρχει προειδοποίηση για σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου, στον έντυπο κατάλογο δεν υπάρχει.
Η ASA στην απόφασή της αναφέρει, ότι ο έντυπος κατάλογος μπορεί να φθάσει στα χέρια ατόμων κάτω των 18 ετών και ότι κάθε μία από τις φωτογραφίες απεικονίζει «ημίγυμνους», επισημαίνοντας ότι ιδιαιτέρως η φωτογραφία που απεικονίζει ένα γυμνό ζευγάρι να αγκαλιάζεται «κάθε άλλο παρά ως διασκεδαστική ή ερωτική θα μπορούσε να περιγραφεί».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: