Στον αέρα η συντήρηση του οδικού δικτύου στην Ελλάδα, λένε οι εργαζόμενοι στο πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ!
Ήπειρο και χθες πραγματοποιήθηκεενημερωτική συνάντηση για την τρέχουσα επικαιρότητα αλλά και για συνδικαλιστικά στην Ειδική Υπηρεσία ΕπίβλεψηςΜεγάλων Δημόσιων Έργων που εδρεύει στα Γιάννενα.
Το δημόσιο έχει στρεβλώσεις που θα πρέπει να διορθωθούν, αλλά είναι καιρός να σταματήσει αυτή η καραμέλα με τιςεκατοντάδες χιλιάδες των αργόμισθων δημοσίων υπαλλήλων», τόνισε ο κ. Λύτρας για να προσθέσει πως είναι περισσότεροαναγκαία από ποτέ η ψήφιση νέων εσωτερικών οργανισμών ώστε να γίνεται με ορθολογικό τρόπο η αξιοποίηση τουδυναμικού.
Στο δεύτερο μέρος της τοποθέτησής του ο κ. Λύτρας αναφέρθηκε στη σημασία να παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο ταμεγάλα δημόσια έργα, όπως και τα εθνικά δίκτυα. Έτσι, δεν έχασε την ευκαιρία να αναφερθεί στα προβλήματα πουδημιουργήθηκαν τον τελευταίο μήνα στην Εγνατία Οδό, αλλά και παλαιότερα στη Μαλακάσα.
«Οι υπηρεσίες του δημοσίου, με τα πενιχρά μέσα που διέθεταν είχαν κρατήσει ανοιχτή την Κατάρα. Σήμερα, κλείνει η ΕγνατίαΟδός με δέκα πόντους χιόνι και η εθνική οδός στο ύψος της Μαλακάσας. Η συντήρηση των δικτύων είναι εύκολη εάν υπάρχει εξοπλισμός και πιστώσεις. Οι ιδιώτες όμως παραχωρησιούχοι δεν πρόκειται και αυτό φαίνεται ήδη να βάλουν χρήματα για τησυντήρηση».
Τέλος, επανέλαβε την πρόταση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας για αλλαγή του συστήματος που ισχύει για τον υπολογισμό των απαλλοτριώσεων. «Προτείνουμε ένα σύστημα, που θα ξεκαθαρίζει απόλυτα τη διαδικασία και τον τρόπο ελέγχου με το ελληνικό δημόσιο να μη ζημιώνεται, αλλά να εισπράττει και μάλιστα άμεσα περίπου 500 εκ. ευρώ», κατέληξε.
To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.