Η τηλεφωνική γραμμή “1540” για την εξυπηρέτηση των αγροτών

Σε λειτουργία έθεσε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων την τηλεφωνική γραμμή “1540” για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση…
 των συναλλασσομένων και δη των αγροτών.

Οι υπηρεσίες, οι οποίες παρέχονται στην παρούσα φάση, αφορούν στην παροχή ενημέρωσης για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ, καταγγελίες για προέλευση κρέατος, ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του internet site του Υπουργείου (www.minagric.gr) αλλά και συνομιλία με εκπρόσωπο του υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο.

Σύντομα πρόκειται να προστεθούν νέες υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ) και τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του υπουργείου.

Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης “1540” αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο στο πλευρό του πολίτη για την έγκαιρη, έγκυρη, αποτελεσματική και εύκολη εξυπηρέτησή του, δήλωσε σχετικά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, συμπληρώνοντας πως στο υπουργείο «μετασχηματίζουμε τις δυνατότητες ψηφιακής διακυβέρνησης και ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών, σε πράξεις»


To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.


Απάντηση