«Χάνει» το αγοραστικό κοινό το diesel έναντι της βενζίνης


Ολοένα και περισσότερο φαίνεται να κερδίζει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού της χώρας μας η μέχρι πρότινος

παραμελημένη βενζίνη, έναντι του πρώην «μοδάτου» diesel και, όσο και εάν σε κάποιους δεν αρέσει, είναι αυτή που μπορεί πλέον να λογίζεται ως το καύσιμο της εποχής.

Κατά συνέπεια και φθάνοντας στις μέρες μας, τα πιο πρόσφατα στοιχεία των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της χώρας μας (Ιανουάριος-Ιούλιος 2018) αποκαλύπτουν ότι η βενζίνη έχει πάρει κεφάλι έναντι του diesel στην προτίμηση των Ελλήνων αγοραστών, φθάνοντας στο 60,7% επί συνόλου πωλήσεων, έναντι 35,1% στο diesel. Είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι το αντίστοιχο περσινό διάστημα (Ιαν.-Ιούλ. 2017) το μερίδιο της βενζίνης βρισκόταν στο 53,6% έναντι στο 43,8% του diesel.

Είναι λοιπόν ξεκάθαρο αυτή τη στιγμή ότι στην αγορά της χώρας μας η βενζίνη είναι το κύριο καύσιμο που επιλέγει ο αγοραστής για το νέο του αυτοκίνητο, ακολουθώντας μάλιστα την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή τάση όπου η βενζίνη επιλέγεται από το 56% των αγοραστών, έναντι 37% του diesel.

Σίγουρα, οι υπέρμαχοι του πετρελαίου έχουν πολλά να αντιτάξουν σε αυτό –και πράγματι πάντοτε προσωπικά διαβάζω με προσοχή τα σχόλιά σας σε κάθε μας ανάρτηση που αφορά στο diesel ή τη βενζίνη – όμως πρέπει να αποδεχτούμε πλέον σαν αγοραστικό κοινό της χώρας ότι η «μόδα» του diesel πέρασε όσο –επαναλαμβάνω- και εάν πειράζει πολλούς, μεταξύ των οποίων και εμένα προσωπικά, που τα τελευταία χρόνια για τα μεγάλα ταξίδια μου επιλέγω το σαφώς πιο συμφέρον σε κατανάλωση diesel.

Ίσως και σιγά-σιγά με τη συνεχή εξέλιξη των υβριδικών να έχουμε πάλι μια αντίστοιχη εναλλακτική οικονομίας που θα διατίθεται τόσο καθολικά, ώστε να μας κάνει να ξεχάσουμε το diesel (για να μην αναφερθώ βέβαια στα ηλεκτρικά), όμως αυτή τη στιγμή η βενζίνη είναι το καύσιμο του νέου μας αυτοκινήτου και πλέον μένει σε εμάς να βρούμε τον τρόπο με τον οποίο θα εκμεταλλευτούμε τα χαρακτηριστικά της, ώστε από τη μια να απολαμβάνουμε την οδήγηση ενός σύγχρονου βενζινοκίνητου μοντέλου, χωρίς από την άλλη να χρειάζεται να βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη κάθε φορά που φουλάρουμε το ρεζερβουάρ του.

Απάντηση