Κ. Μάλαμα : Οι ευχές για καλή σχολική χρονιά να συνοδεύονται από επίγνωση για τα τεράστια προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και των παιδιών των πλημμυρόπληκτων και πυρόπληκτων περιοχών.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει με πολύ σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών, υλικοτεχνικού εξοπλισμού μάθησης και μέριμνας για τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας. Φέτος, όμως, η πιο δύσκολη καθημερινότητα είναι για τους μαθητές των πλημμυρόπλητων και των πυρόπληκτων περιοχών, που εκτός από την σκέψη μας χρειάζονται άμεσες και συγκεκριμένες πρόνοιες.
Δυστυχώς και φέτος, οι ευχές υπευθύνων κι αρμοδίων περισσεύουν, όμως τα κενά κραυγάζουν. Στα δυσπρόσιτα σχολεία της Χαλκιδικής, η έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι μια μικρή “Οδύσσεια” για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και φέτος θα οργώσουν τον Νομό, με ελάχιστες απολαβές. Οι μαθητές και φέτος θα μετακινηθούν από το ένα χωριό στο άλλο με πάμπολλες δυσκολίες. Οι υποσχέσεις περισσεύουν, οι μόνιμες προσλήψεις απουσιάζουν.
Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι η ευχή “καλή χρονιά” για να έχει νόημα, θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα νέο πλέγμα πολιτικών για την δημόσια εκπαίδευση. Φέτος επισκεφτήκαμε την δυσπρόσιτη σχολική μονάδα του Γυμνασίου – Λυκείου Συκιάς Χαλκιδικής. Λείπουν για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου τουλάχιστον οκτώ εκπαιδευτικοί. Αναμένουμε την υλοποίηση των υποσχέσεων για κάλυψη των κενών στην β’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, μετά, όμως, από ένα μήνα. Μέχρι τότε οι μαθητές αναμένουν στο προαύλιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική τους πορεία.

To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.