Το ψυχολογικό κόλπο των σούπερ μάρκετ – Γιατί βάζουν τη μαναβική κοντά στην είσοδο
Η ψυχολογία πίσω από τα ψώνια
Για τον ίδιο λόγο, πολύ βασικότερα είδη κατανάλωσης, όπως το γάλα, τα ζυμαρικά, τα αυγά και το ρύζι, βρίσκονται στο πίσω μέρος ή σε πιο «χωμένα» σημεία, αφού η επιχείρηση ξέρει πως οι πελάτες θα τα αναζητήσουν ούτως ή άλλως.
Όχι μόνο αυτό, αλλά στον δρόμο σας μέχρι τα πίσω ράφια, αυξάνονται έτσι οι πιθανότητες να «πιάσει» το μάτι σας άλλα προϊόντα που θα σας δελεάσουν να τα αγοράσετε, γι’ αυτό και συνήθως οι άκρες των διαδρόμων είναι γεμάτες με ανθυγιεινά σνακ και γλυκά.
Αλλά ίσως η πιο ανήθικη υποσυνείδητη τακτική, σύμφωνα με το μέσο, είναι η αλλαγή της διάταξης. Αυτό διότι, καθώς ένας πελάτης συνηθίζει στο layout του καταστήματος, μαθαίνει να βρίσκει κατ’ ευθείαν τα είδη που ψάχνει, προσπερνώντας τα υπόλοιπα.
Αλλάζοντας λοιπόν τακτικά τις θέσεις των προϊόντων, το σούπερ μάρκετ εξασφαλίζει ότι ο πελάτης θα «χάνεται», αυξάνοντας πάλι την πιθανότητα να δελεαστεί με αχρείαστες αγορές.

To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.