Η ΣΤ΄ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΑΘΟΥΣΑ
Το απόγευμα της Τετάρτης, 9ης Απριλίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, ακολουθούμενος από τον Διάκονό του π. Νικόλαο Τσεπίση, επεσκέφθη την Ενορία Αγίου Γεωργίου Μαραθούσης και ετέλεσε την Στ΄ Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία των Τιμίων Δώρων.
Τον υπεδέχθη το Πλήρωμα της Ενορίας μπροστά από τον προαύλειο χώρο του καλαίσθητου Ιερού Ναού, τον οποίο εκαλλώπισε ο σημερινός Εφημέριός του Αιδ. Οικ. π. Δημήτριος Κατσιρμάς. Επικεφαλής του ευλογημένου Λαού ο πολύ αγαπητός στον Επίσκοπό μας Εφημέριός του, η Πρόεδρος της Μαραθούσης κα Άννα Βογιατζή, ο τέως Πρόεδρος της Κοινότητας κ. Αλέκος Βογιατζής, ο και κατά σάρκα πατέρας της κας Προέδρου. Το Αναλόγιο του Ναού ετίμησε με την παρουσία του ο εκ Μαραθούσης Ιεροψάλτης και φοιτητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο κ. Νικόλαος Σιμώνης.
Πολύ ενθουσιασμένος ο Σεβασμιώτατος από την ευπρέπεια, ευταξία και καλλιέπεια του Ιερού Ναού απηύθυνε λόγο αγαθό στο Ποίμνιό του ερμηνεύοντας, λόγω της αναμενομένης Μεγάλης Εβδομάδος, τον λόγο, για τον οποίο ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ανήλθε στον Σταυρό και προσέφερε στον Πατέρα Του αντίλυτρο υπέρ της του κόσμου σωτηρίας το Αίμα Του. Η απάντηση πάρθηκε από το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο: “Οὕτως γὰρ ἠγάπησεν ὁ θεὸς τὸν κόσμον ὥστε τὸν υἱὸν τὸν μονογενῆ ἔδωκεν, ἵνα πᾶς ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν μὴ ἀπόληται ἀλλὰ ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον”, δηλαδή, “Τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο που τον Υιό του τον Μονογενή παρέδωσε να Σταυρωθεί, ώστε ο καθένας που θα πιστεύει σ’ Αυτόν να μη χάνεται, αλλά να απολαμβάνει Ζωή αιώνια”. (Ιω. γ´ 16-18)!
Ο Θεός εκδήλωσε την αγάπη Του για τον άνθρωπο πρώτη φορά τότε που τον έπλασε και γλιστρώντας ο άνθρωπος στην πτώση και πάλι τον περιέβαλε με την αγάπη Του, δεχόμενος τη Μεγάλη Παυρασκευή να σταυρωθεί ο Μονογενής Του Υιός για χάρη μας! “Πέθανε”, λοιπόν, ο Θεός για να ζήσουμε εμείς, κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο. Αυτή ακριβώς η αγάπη για το αδαμιαίο Γένος της Αγιοτριαδικής Θεότητος ερμηνεύει το γιατί της Μ. Παρασκευής και την εκούσια πορεία του Θεανθρώπου προς τον Γολγοθά και τον Πανάγιο Τάφο Του: Για να αναπλάσει, για να ανακαινίσει και να ξαναγεννήσει ουσιαστικά τον πεσόντα άνθρωπο. Η δε Εκκλησία Του ζώντας Αγιοπνευματικά και Μυστηριακά τον Σταυρό, την Ταφή και την Ανάσταση του Κυρίου μας, μετέχει με τη Χάρη του Θεού στην αναγέννηση του βροτείου Γένους, δηλαδή της κατά Χριστόν Οικονομίας.
Μετά την Απόλυση της Μυσταγωγικής αυτής Θείας Λειτουργίας, στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο προσέφερε νηστίσιμα κεράσματα και ροφήματα προς όλους.

To ergoxalkidikis.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.