Με μεγάλη επιτυχία έγινε δημοπράτηση για την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες- Προμαχώνας

Με μεγάλη επιτυχία έγινε δημοπράτηση για την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες– Προμαχώνας μεσυνολικό προϋπολογισμό 228 εκατευρώΠροσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε η Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ– ΑΕΓΕΚ μεποσοστό έκπτωσης 13,20%. Πρόκειται για το σημαντικότερο οδικό έργο στην Κεντρική Μακεδονία που θα 

συμμαζέψειτις εκκρεμότητες που υπάρχουν στον κάθετο άξονα, ο οποίος αποτελεί την σημαντικότερη οδική αρτηρία μεταξύΕλλάδας και Βουλγαρίας.

Αναλυτικά οι συμμετέχοντες είναι με την σειρά:
1.Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ-ΑΕΓΕΚ 13,20%
2.Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΜΟΧΛΟΣ 12,50
3.J&P ΑΒΑΞ 11,31%
4.ΑΚΤΩΡ 10,22%
5.ΙΑΚΩΒΟΥ BROS 8,60%

Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση της κατασκευής του Kάθετου Άξονα “Θεσσαλονίκη(Δερβένι) – Σέρρες – Προμαχώνας που αποτελεί μέρος του Πανευρωπαϊκού Άξονα IV. Με το έργο αυτόολοκληρώνεται το τμήμα “Στρυμονικό – Α/Κ Χριστού“, μήκους 22 χλμ., συμπεριλαμβανομένης και της κατασκευήςτων Ανισόπεδων Κόμβων ΣτρυμονικούΛευκώναΠροβατά και Χριστού. Στην εργολαβία περιλαμβάνονται καιεργασίες βελτίωσης της λειτουργικότητας του Κάθετου Άξονα στο τμήμα Α/Κ Λαγκαδά – Α/Κ Λαχανά καθώς επίσηςκαι η κατασκευή τεσσάρων Χώρων Στάθμευσης και Αναψυχής.
Αν δεν υπάρξουν παρατράγουδα η σύμβαση θα υπογραφεί το πρώτο τρίμηνο του έτους και την Άνοιξη θα ξεκινήσουνοι κατασκευαστικές εργασίες με στόχο την ολοκλήρωση τους μέχρι το 2015. Θα πρέπει να επισημάνουμε πωςαντίστοιχα έργα έχουν ξεκινήσει και στην Βουλγαρική πλευρά σε μήκος 30χλμ.
Ο κάθετος άξονας έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται εδώ και πολλά χρόνια και η ολοκλήρωση του θα μετατρέψει τονδρόμο από την Θεσσαλονίκη μέχρι τον Προμαχώνα μέσω Σερρών σε ασφαλή κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδεςκυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, ενώ σημαντική θα είναι η καλυτέρευση στην κυκλοφορία των φορτηγών πουμεταφέρουν προϊόντα από τη μία χώρα στην άλλη αλλά και την κυκλοφορία των Βουλγαρικών φορτηγών προςΤουρκία και Ευρώπη.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: