Επανεκκίνηση της  Χαλκιδικής στη Γαλλική αγορά

Σε εξαιρετικό κλίμα και με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διεθνής έκθεση τουρισμού IFTM Top Resa 2022 στο Παρίσι από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Parc des Expositions de la Porte de Versailles.

200 προορισμοί και 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού έκαναν ξεχωριστή τη φετινή διοργάνωση.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής εκπροσωπώντας τη Χαλκιδική, συμμετείχε με δικό του περίπτερο μέσα στο μεγαλύτερο από κάθε φορά εκθεσιακό χώρο που εξασφάλισε για την Ελλάδα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γαλλία και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Τα στελέχη του ΤΟΧ μαζί με ξενοδόχους, υπεύθυνους πωλήσεων και τουριστικούς πράκτορες από τη Χαλκιδική, πραγματοποίησαν πλήθος επαγγελματικών προγραμματισμένων ραντεβού με αντίστοιχους Γάλλους επαγγελματίες.

Συγκεκριμένα ο Διευθυντής του ΤΟΧ κ. Γιώργος Μπρουτζάς πραγματοποίησε επαφές με τουριστικά γραφεία, με στελέχη αεροπορικών εταιριών, με δημοσιογράφους και εκδότες. Επίσης είχε συζητήσεις με τον υπουργό Τουρισμού κ. Κικίλια, τον Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκη, τη διευθύντρια ΕΟΤ Γαλλίας κα. Βοζίκη, την προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης του ΕΟΤ κα. Λαζαρίδου, την αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης κα. Πατουλίδου για απολογισμό της σεζόν που τρέχει και καινούργιες δράσεις που προγραμματίζονται για τη νέα τουριστική χρονιά.

Το ενδιαφέρον της γαλλικής αγοράς για τη Χαλκιδική συνεχώς αυξάνεται και ελπίζουμε τα επόμενα χρόνια να μεταφραστεί και σε αύξηση των αφίξεων Γάλλων τουριστών, αφού η περιοχή μας ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ του Γάλλου τουρίστα ο οποίος είναι περιηγητής, δεν συμβιβάζετε με το μοντέλο ήλιος-θάλασσα και αναζητά πλήθος εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Τα στατιστικά στοιχεία του αεροδρομίου Μακεδονία σχετικά με τις αφίξεις των Γάλλων τουριστών το 2019 καταγράφουν 94.597 αφίξεις, το 2021 69.532 αφίξεις και έως και τον Αύγουστο του 2022 49.336 αφίξεις που δεν αφορούν μόνο τη Χαλκιδική και φυσικά δεν αφήνουν περιθώρια εφησυχασμού. Τα νούμερα αυτά γεννούν την ανάγκη για προβολή μεγαλύτερης έντασης και έκτασης σε συνεργασία με την πόλη της Θεσσαλονίκης, για να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του προορισμού και να μπουν περισσότερες απευθείας πτήσεις προς το αεροδρόμιο Μακεδονία.

Μεγάλη βαρύτητα στην προβολή της Ελλάδας η παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, οι οποίοι πραγματοποίησαν αρκετές επαγγελματικές συναντήσεις και έδωσαν πλήθος συνεντεύξεων σε γαλλικά ΜΜΕ.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: